miercuri, 21 ianuarie 2009

Ficatei de pasare... cu ceapa, usturoi si mamaliguta

Ingrediente:3-4 cepe potrivite, un pachet ficatei de pui (1/2 kg), ulei, sare, piper



ceapa si usturoiul le-am tocat marunt:



le-am pus intr-un vas de iena si am turnat ulei cat sa le cuprinda (sa nu le acopere chiar de tot)



am asezat apoi ficatul, 2 catei de usturoi taiati marunt, piper si am mai pus un amestec de maghiran, cimbru si coriandru (nu e obligatoriu). Sare nu am pus decat inainte sa fie gata. Apoi am bagat totul in cuptorul preincalzit.


Asa aratau cand i-am scos din cuptor:


si mai de aproape



In farfurie:











2 comentarii:

  1. Stii ce-mi place la tine? Ca nu prea prajesti. bine, imi place asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat! Ma feresc de prajeli!
    Stau prost cu timpul si mancarurile facute la cuptor sunt mai comode.

    RăspundețiȘtergere