vineri, 13 martie 2009

Premii

Dragile mele prietene, (cred ca va pot numi asa) mi-au oferit aceste minunate premii:




Lemonade awards de la Laura Laurentiu .








Lovely blog de la Violette









I love your blog , Kreative blog si Excellent blog de la Daniela.



Va multumesc din suflet fetelor pentru ca v-ati gandit la mine, o incepatoare in ale blog-ului. Sunteti foarte dragute.

Le ofer cu mult drag mai departe Paradis , Ginette , Ina , Iulia , Diana, Lily, Maya, Laura Sava, de fapt tuturor din listuta mea de bloguri.


Va multumesc ca existati, imi faceti viata mai colorata.


Sa aveti o primavara de vis!

7 comentarii:

  1. Te pup Oti draga!!! Mersi mult ca te-ai gandit la mine! :)
    Am sa le iau cat curand!!!
    Esti o scumpa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai destule premii? Hmmm, eu zic ca nu! Asa ca doua premii te asteapta sa le ridici! Unul din ele vad ca il mai ai deja! te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un pupic,si multumesc pentru premii.multumesc ca te-ai ginddit si la mine..te pup.o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un blog care te lasa cu gura cascata....
    Am de facut un avertisment, insa: "A NU SE VIZIONA IN CAZ CA VA ESTE FOAME:))". Deci arata prea bine toate mancarurile astea.;))...ma faci sa ma apuc si eu de gatit:))

    RăspundețiȘtergere