joi, 22 ianuarie 2009

Piept de pui umplut


Ingrediente:
piept de pui, ciuperci, morcovi, usturoi, ceapa, un ou, condimente
garnitura: cartofi prajiti
Se feliaza pieptul de pui, se bate usor si se condimenteaza cu sare si piper.


Am preparat umplutura din ceapa calita, ciuperci taiate marunt, morcovi, usturoi si diverse condimente pe care le-am tinut pe foc pana a scazut apa ce o lasasera ciupercile. Dupa ce am luat-o jos de pe foc si s-a mai racorit putin am adaugat un ou crud ca sa tina umplutura legata.



Apoi am pus umplutura pe fiecare felie de piept si am "agatat-o' cu o scobitoare.




Cu umplutura ramasa am umplut cateva palarii de ciuperci si le-am asezat in tava langa pieptul umplut, felii de morcovi si ciuperci. Peste toate am presarat un amestec de cimbru, maghiran, coriandru.



Dupa aceea am acoperit tava cu folie si am dat-o la cuptor. In ultimele minute am luat jos folia ca sa se rumeneasca.
Scoasa din cuptor:



Gata de servit:



Si mai de aproape:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu