luni, 2 februarie 2009

Tort de clatite cu portocale si sos caramel

reteta by Laura Sava


Reteta de clatite:
100 g. faina
2 oua
300 ml. lapte
15 g. unt topit
ulei pentru prajit
Pentru acest tortulet e nevoie de:
5-6 foi de clatite,
400 ml frisca
portocale (eu recomand conserva fiindca sunt "despielitate", dar de data asta am folosit cam 4 portocale, desfacute si taiate bucatele)
sirop caramel (care se poate face din zahar caramelizat stins cu frisca lichida, sau dupa reteta originala, caramele topite in 2- 3 linguri de frisca lichida)



Se pune o clatita pe un platou, se acopera cu frisca si portocale. Se continua pana la ultima clatita. Se decoreaza dupa imaginatie, cu portocale peste care se toarna sos caramel.




Este un tort deosebit de fin si racoros.











9 comentarii:

  1. Mmmm! Gata! Încerc si eu! Arată superb! E o adevarata ,,poezie" in tot ce vad aici! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. As mai manca si eu o felie, parca simt gustul de frisca cu crema caramel, si portocale, mmm... N-o sa-ti para rau daca il faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata imi plac clatitele foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-as servi cu o pportie, dar s-au dus de mult...:).

    RăspundețiȘtergere
  5. Oti draga, ce frumos ti-a iesit tortuletul!!! :)
    Ma bucur ca l-am revazut!
    Nici eu nu l-am mai facut de muuuult...dar cand ma pun pe facut clatite, si asta inseamna 100 clatite per tura :D ...ca la noi se mananca cu mare pofta asa ceva...am sa il refac!
    Te pup ca ai incercat tortuleul delicios! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Laura! E unul din preferatele noaste! L-am facut de nenumarate ori cu diverse fructe:piersici din compot, visine din compot,ananas, banane, si de fiecare data ne-a placut la fel de mult!
    Multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm.... Mi-e poftaaa! Vreau si eu! Pot sa-ti fur reteta? Multumec!

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar te rog! Poti sa arunci un ochi si la Laura Sava, al ei e mult mai aratos!

    RăspundețiȘtergere