luni, 16 februarie 2009

Cornuri pufoase cu nutella


Reteta este a Lucianei de pe forumul Culinar.ro.
Ingrediente pentru 16 bucati:
500 g faina
25 g drojdie proaspata
1/2 lingurita sare
2 linguri de miere (eu am pus 4 linguri)
250 ml lapte caldut
25 g unt (topit si amestecat cu laptele)

Aluatul l-am facut la masina de paine:


Am impartit aluatul in 2 bucati. Fiecare bucata am intins-o pe masa infainata si am taiat-o in 8 bucati. Pe fiecare bucata am pus cate o lingura de nutela si apoi le-am rulat incepand de la latura mai mare si terminand cu varful.



Le-am asezat in tava pe hartie de copt. Am bagat tava intr-o punga si le-am lasat inca o jumatate de ora sa creasca.

Apoi le-am uns cu galbenus de ou amestecat cu o lingura de lapte si le-am bagat la cuptorul preincalzit. Le-am lasat cam 15-20 min.




Asa aratau gata scoase din cuptor.



Super pufoase! Luciana multumim!






7 comentarii:

  1. Otilia, iar am venit, cornurile astea ti-au iesit de revista, pe bune,nu glumesc !!! Gata am furat reteta, nici nu stiu ce sa fac mai intai, am un listoi de retete :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, si la mine stau la coada retetele:)
    Am o sumedenie si de la tine! cand ma apuc, nu ma mai opresc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata cornurile tale.Si eu am prestat reteta Luciei cu umplutura de chipsuri de cioco.Sint foarte bune.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor!
    Imi pare rau ca nu le-am facut mai devreme. le-am tot dat tarcoale pe culinat dar nu m-am incumetat sa le fac. acum ca am masina de paine, am reluat toate retetele cu aluaturi dospite si incet, incet imi satisfac poftele si depasesc toate limitele in circumferinta taliei si alte circumferinte...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. am executat si eu cornurile cu nutella, ce sa zic au iesit dementiale:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt Kati, o sa incerc cornuletele sunt foarte frumoase si cred bune multumim.

    RăspundețiȘtergere