luni, 16 februarie 2009

Leapsa - adevarat sau fals


Am primit leapsa - “Adevarat sau fals “de la : Mona

Regulamentul acestui joc este sa scriu 14 afirmatii adevarate sau false despre mine- 7 adevarate, 7 false.


Daca va-ncumetati, va invit sa le descoperiti pe cele adevarate:

1. Imi place sa ma trezesc devreme.
2. Nu ies din casa nemachiata.
3. Imi plac filmele cu arte martiale.
4. Imi place Jazz-ul
5. Fac curatenie saptamanal in dulapuri.
6. Nu imi place sa merg la cinema.
7. Imi place sa dansez.
8. Fac jogging in fiecare dimineata.
9. Merg saptamanal la sala de fitness.
10. Florile mele preferate sunt lalelele.
11. Imi place ploaia.
12. Anotimpul preferat: toamna.
13. Imi place la nebunie sa sofez.
14. Am un jeep pe care il conduc cu placere.

Dau leapsa mai departe la Laura si Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu